۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹

گاز به دورترین روستاهای الموت رسید

گاز به دورترین روستاهای الموت رسید

قزوین- پروژه گازرسانی به ۵ روستای طاله، ایلان، هنیز، چوثر و کلایه واقع در الموت شرقی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پروژه گازرسانی به روستاهای طاله، ایلان، هنیز، چوثر و کلایه در الموت شرقی، صبح امروز در روستای هنیز به نمایندگی از این ۵ روستای گازدار شده و با حضور نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس و همچنین با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، فرماندار شهرستان قزوین، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مسئولان و مردم محلی افتتاح شد.

توسعه عدالت، دستاورد جمهوری اسلامی

علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در آیین این افتتاحیه گازرسانی به روستاها و ایجاد زمینه عدالت در دسترسی مردم به امکانات را مایه مباهات مجموعه تحت مدیریت خود دانست.

حجتی‌پور افزود: گازرسانی به روستا علاوه بر ایجاد انگیزه بر سکونت دائم اهالی و پیشگیری از مهاجرت به شهر، موجب رونق اشتغال و کسب‌وکار در فضاهای روستاها نیز می‌شود و این در درازمدت سودمندی به‌مراتب بیشتری از هزینه صرف شده برای اجرای عملیات گازرسانی به همراه دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین نیز در این آیین، خدمت به مردم را احسن همه فعالیت‌ها دانست و تأکید کرد: مردم ولی‌نعمتان مسئولان هستند.

سردار رفیعی آتانی افزود: ساکنان روستاها هم حق دارند طعم خوش امکانات، رفاه و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بچشند و از فواید آن بهره‌مند شوند.

توسعه اجتماعی در صورت دسترسی روستاییان لذت‌بخش است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس نیز در این آئین بیان کرد: دیدن توسعه و عدالت در جامعه زمانی لذت‌بخش است که روستاییان محترم نیز به آن دسترسی پیدا کنند تا همگی شاهد تحقق عدالت در میهن عزیزمان باشیم.

سالار آبنوش اضافه کرد: بدون بهره‌مندی روستاییان از امکانات عدالت کاملاً برقرار نمی‌شود و دایره خدمت‌رسانی به مردم نیز ناقص می‌ماند از همین رو در توزیع همه خدمات و امکانات روستاییان باید به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخص‌ها در نظر گرفته شوند.

گفتنی است پروژه گازرسانی به روستاهای طاله، ایلان، هنیز، چوثر و کلایه در الموت شرقی، صبح امروز در روستای هنیز به نمایندگی از این ۵ روستای گازدار شده برگزار شد و با این اقدام تعداد روستاهای گازدار شده استان به ۶۷۸ روستا افزایش پیدا کرد.

کد خبر 6252892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha